İtki – xoşagəlməz haldır, çox da dəyərli olmayan bir şeyi itirsək belə həmişə “göz axtarır”. Təəssüf ki, bu hallar səyahət zamanı, səs-küydə, qaçhaqaçda çox tez-tez olur.
Elə olur ki, kifayət qədər bahalı əşyalar da təyyarədə unudulur – tələsik əl yükünü çıxarmaq, pencək geyinmək, uşaqları toparlamaqla məşğul olan sərnişinlərin oturacaqların ciblərinə baxmağa və nəyinsə düşüb-düşmədiyini yoxlamağa vaxtları olmur.
Bəs sərnişinlər təyyarədə çox vaxt nəyi unudurlar və bu vəziyyətdə nə etməli? AZAL-ın baş bələdçisi Nərminə Abbasova danışır.
“Sərnişinlər təyyarənin salonundan çıxdıqdan sonra bələdçilər sıralar arasından keçməli, oturacaqları, stolları, baqaj yerlərini yoxlamalıdırlar. Məhz o zaman biz sərnişinlərin unutduqlarını şakar edirik”, – Nərminə Abbasova deyir.
Nəyi unudurlar? Əslində, “çeşid” olduqca genişdir, lakin çox vaxt bunlar cib telefonları, qulaqcıqlar və hər cür sənədlərdir. Çox tez-tez uşaq əşyaları tapılır – körpələri olan sərnişinlər yola düşməzdən əvvəl adətən daha çox təlaş keçirirlər, buna görə də hər şeyi çantalarına qoyub-qoymadıqlarını yoxlamağa vaxtları olmur.
“Məşhur” itkilər sırasında Nərminə Abbasova geyim zinət əşyalarını, əsasən üzükləri qeyd edir. Onun sözlərinə görə, sərnişinlər çox vaxt əllərini yumağa gedəndə onları çıxarır, sonra isə təbii ki, yenidən taxmağı unudurlar. Həmçinin “klassik janr” siyahısından – eynəklər, cüzdanlar, açarları da vurğulamaq olar. “Böyük” şeylər də itirilir – gödəkçələr, sviterlər, çantalar…
Amma bələdçilərin siyahılarında bir növ “ekzotik” əşyalar da var. “Məsələn, bir müddət əvvəl oturacaqların birində birdəfəlik qəlyan tapdıq. Daha doğrusu ikisini. Bu, həqiqətən də nadir haldır və biz özümüz də bu tapıntıya təəccübləndik”, – deyə AZAL-ın baş məsləhətçisi əlavə edib.
Onun sözlərinə görə, bələdçilər hər tapıntını sözün əsl mənasında sənədləşdirirlər. Bu qidaya da aiddir. “Bu yaxınlarda masadan iki xaçapuri götürdülər. Ola bilər ki, insanlar bilərəkdən onları tərk ediblər, yəni əslində atıblar, amma bir qayda var – aşkar zibil deyilsə, bizim heç bir şeyi atmağa haqqımız yoxdur. Belə ki, xaçapurilər də reyestrə daxil edilərək müvafiq aeroport xidmətinə təhvil verilib”, – Nərminə Abbasova bildirib.
“Tapıntı” nə qədər saxlanılır?
Xüsusi xidmət – hər hava limanında var və tapılmış əşyaların ofisidir. Burada əşyalar düz altı ay, ərzaq məhsulları isə bir ay saxlanılır. Amma AZAL əməkdaşının izah etdiyi kimi, bu o demək deyil ki, deyək ki, xaçapuri soyuducuda bir ay saxlanacaq – faydalılıq müddəti başa çatan kimi utilizasiya olunacaq.
Lakin bu qaydalar təyyarənin göyərtəsində qalan əşyalara şamil edilir. Hava limanında itən əşya cəmi bir ay saxlanılır. Əgər bu müddət ərzində mülkiyyətçi itkiyə görə gəlməyibsə, o zaman xaric edilməli və ya satılmalıdır. Bu cür qərarların verilməsi üçün aviaşirkət işçilərindən ibarət xüsusi komissiya işləyir.
Əşyanın üzərində sahibinin adı və telefon nömrəsi olan etiket varsa, itkinin tapılma ehtimalı daha yüksəkdir – bu halda bələdçi sərnişinə dərhal məlumat verəcəkdir. Nəzərə almaq lazımdır ki, qalan sənədlər və pullar dərhal nəqliyyat polisinə göndərilir.
İtkini necə tapmalı?
Reaksiya nə qədər tez olarsa, itirilən əşyanı tapmaq şansı bir o qədər yüksəkdir. Heç kim endirilən sərnişini yenidən təyyarəyə buraxmayacaq. Fərqli davranmaq lazımdır.
Nümunə:
Baqaj izləmə xidmətinə zəng edin
Zərər aşkarlanan kimi dərhal baqaj axtarış xidmətinə zəng etmək daha yaxşıdır. Birdən sizin əşyanız tapılıb, bu halda onu gəlib götürməyiniz qalır.
ARAYIŞ ÜÇÜN: Heydər Əliyev Hava Limanının Lost&Found xidmətinin telefon nömrəsi – (+994 12) 497-26-00 daxili: 78-80 Mob: (+994 77) 700-87-03; (+994 50) 246-10-69
Xüsusi bölməyə müraciət
Əgər siz hələ də hava limanındasınızsa, dərhal Lost&Found bölməsinə yaxınlaşın. Hava limanının əməkdaşı itirilmiş əşyanın təsvirini və əlamətlərini diqqətlə dinləyəcək. Siz həmçinin çox güman ki, təyyarə biletinizi təqdim etməli olacaqsınız. Ola bilsin ki, itki tezliklə geri qaytarılsın.
Ramp-agentdən kömək
Qəbulediciləri olan insanlar girişdə sərnişinləri qarşılayır. Onların ekipajla birbaşa əlaqəsi var. Həmin şəxslərə düşdüyünüz vəziyyəti izah edin. Beləliklə, kifayət qədər tez bir zamanda itirdiyiniz əşya geri qaytarıla bilər. Ancaq yenə də qəbul sertifikatını doldurmalısınız.
Hava limanının qaynar xətti
Elə olur ki, itki ancaq evdə aşkar edilir. Bu halda hava limanının qaynar xəttinə zəng etməlisiniz. Tərəddüd etməyin və itkilərin baş verdiyi uçuşun təsviri və nömrəsini qeyd etməklə ərizə yazın.
ARAYIŞ ÜÇÜN: Heydər Əliyev Hava Limanının Qaynar xətti – (+99412) 497-27-27
Hava limanının vebsaytı
Bəzi hava limanları itkin əşyaların kataloqunu saxlayır. Siyahıları diqqətlə nəzərdən keçirməlisiniz. İtirdiyiniz əşya kataloqda ola bilər.
Itmiş və tapılmış
Hava limanının ərazisində əşya itirilərsə, təsadüfi insanların onu şəhərin itirilmiş əmlak idarəsinə təhvil vermə ehtimalı da var.
ARAYIŞ ÜÇÜN: Bakıda Baş Polis İdarəsinin nəzdində İtmişlər Bürosu fəaliyyət göstərir. (+994 12) 590-68-66 nömrəsinə zəng vurmağa çalışın.
Hava limanına müraciət
Fakt budur ki, sərnişinlərin laynerdən düşdüyü hava limanı tranzit hava limanı ola bilər. Bu o deməkdir ki, stüardessalar gəldikdən sonra kabinəni təmizləyəcək və yoxlayacaqlar. Bütün itirilmiş əşyalar sərnişinin oturduğu hava limanının itirilmiş əmlak idarəsinə təhvil veriləcək.
Hava limanına sənədlərlə gəlmək kifayətdir: pasport, minik kartı, əşyanın sizə aid olduğunu göstərən sənədlər, əgər varsa. Ümumiyyətlə, bunun sizin baqajınız olduğuna dair mümkün qədər çox sübut təqdim etmək daha yaxşıdır.
İtirilmiş əşya başqa ölkənin aviaşirkətinin itirilmiş əmlak ofisində tapılıbsa, bu başqa məsələdir. Bu halda aviaşirkət yarı yolda görüşüb paketi göndərə bilər. Ancaq gedib götürə bilmirsinizsə, o zaman çatdırılma xidməti üçün əlavə ödəniş etməli və ya itkini şəxsən götürməli olacaqsınız.
FAYDALI MƏSLƏHƏTLƏR
- Səfərə çıxarkən bütün qiymətli əşyaların üzərinə baş hərfləriniz və telefon nömrəniz olan etiketlər asın.
- Yolda diqqətli olun və çölə çıxmazdan əvvəl hər şeyin yerində olub olmadığını yoxlayın.
- Planşet və ya telefonun itirilməsi sahibini şəxsi məlumatların açıqlanması ilə hədələyir. Xoşbəxtlikdən, hətta uzaqdan da kilidləmə funksiyasını qura bilərsiniz.
- İtirilmiş baqajı saxlanma müddəti bitmədən götürmək vacibdir.