Bank kartı üstümdə yoxdur – məni uçuşa buraxmırlar!

Bu gün onlayn texnologiyalar evdən çıxmadan təyyarə bileti almağı asanlaşdırır. Siz onu aviaşirkətin saytında və ya mobil proqramından və ya onlayn bilet satış ofislərindən ala bilərsiniz.

Görünür ki, hər şey gözəl və sadədir, amma … və burada bir tələ var, onu görməməzlikdən gəlsə, sərnişin planlaşdırdığı yerə uçmaya bilər.

Aviaşirkət daşımalardan imtina etmək hüququna malikdir

Beləliklə, əksər aviaşirkətlər hava limanında uçuşa qeydiyyatdan keçərkən onlayn bilet almaq üçün istifadə edilən bank kartını tələb edə bilər. Əgər o (yaxud surəti) sərnişində deyilsə, o zaman reysə buraxılmayacaq. Onlayn aviabilet bron edərkən və ya satın alarkən qeyd olunur ki, uçuşa qeydiyyat zamanı onlardan sifarişin ödənildiyi bank kartını göstərmək tələb oluna bilər. Aydınlaşdıraq ki, daşıyıcı bank kartın məlumatlarını tələb etmir, lakin qeydiyyat yerində biletin ödənildiyi kartın özünü təqdim etməyi xahiş edir.

Kartın ödənişin sübutu kimi kassada təqdim edilməsi şərti seçici ola bilər, yəni həmişə və hər sərnişindən tələb edilmir. Lakin müvafiq bank kartı və ya onun surəti təqdim edilmədikdə, aviaşirkətin bilet sahibini uçuşa buraxmaqdan imtina etmək hüququ var.

Üstəlik, bu halda ona qarşı kompensasiya və zərərin ödənilməsi ilə bağlı heç bir iddia və ya iddia irəli sürülə bilməz.

Ödənişin sübutu kimi hava limanında kartın təqdim edilməsi zərurəti ilə bağlı qayda Azərbaycan aviaşirkətləri – AZAL və Buta Airways üçün də keçərlidir.

Mən sərnişinəm, amma kart mənim deyil

Azərbaycan aviaşirkətləri aviabiletləri onlayn bron etmək və ya almaq üçün başqa şəxsin kartından istifadə etməyə icazə verir. Yəni bank kartı ilə aviabiletin ödənişini onlayn həyata keçirərkən onun sahibi və sərnişin eyni şəxs olmaya bilər. Aviaşirkətlər bu hüquqla mübahisə etmirlər, lakin əlavə şərtlər müəyyən edirlər.

Belə ki, AZAL-ın qaydalarına əsasən, beynəlxalq reysləri yerinə yetirən aviaşirkətlər sərnişindən ödənişin aparıldığı bank kartını (çap və ya rəqəmsal formatda surətini) tələb etmək, zəruri hallarda isə üçüncü şəxsin – belə bir əməliyyatın aparılması üçün bank kartı ilə ödəniş edilən tərəfin yazılı razılığını tələb etmək hüququna malikdir.

Sərnişin bu məlumatı verməkdən imtina etdikdə, aviaşirkətlər sərnişinə biletin verilməsindən imtina etmək və daşıma müqaviləsi üzrə müstəsna cərimə kimi daşıma dəyərini tam həcmdə tutmaqla birtərəfli qaydada daşıma müqaviləsinə xitam vermək hüququna malikdir.

Aviaşirkətlər zərər verirmi?

Ödənişin aparıldığı bank kartının uçuş üçün qeydiyyat zamanı tələb olunması aviaşirkətlərin şıltaqlığı deyil. Belə yoxlamalar oğurlanmış bank kartlarından istifadə etməklə biletlərin alınması zamanı saxta əməliyyatların aşkar edilməsi üçün aparılır.

Belə tədbirlər bank kartlarından qeyri-qanuni istifadədə şübhəli bilindikdə və ya konkret şəxs və ya bir qrup şəxsə münasibətdə elektron fırıldaqçılıq faktlarının olması və ya belə hallar barədə bank sisteminə müvafiq bildirişin olması, habelə beynəlxalq hava nəqliyyatı və maliyyə təşkilatlarından müvafiq göstərişlər olduqda həyata keçirilir. Aviaşirkətlər özlərini belə qoruyur: fırıldaqçılar bank kartı məlumatlarını oğurlaya və onlardan istifadə edərək aviabilet ala bilərlər, lakin çətin ki, onu və ya surətini göstərə bilsinlər.

QEYD:

  • Kart itirildikdə, ödənişi təsdiqləmək üçün bankdan arayış götürə bilərsiniz.
  • Kart etibarsızdırsa və ya “yenilənib”sə (yenidən buraxılıb), lakin fiziki olaraq əlindədirsə, onu qeydiyyatda göstərə bilərsiniz.
  • Ödənişin aparıldığı kartın sahibi sərnişinlə səyahət edirsə, qeydiyyat masasında sərnişindən kartı göstərməsi tələb olunmayacaq.